Κώστας Πουπάκης

Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2017 -

Ηθικοί καταναλωτές - καταγραφή τάσης

E-mail Εκτύπωση

 

katanalotes


Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Nielsen για την εταιρική υπευθυνότητα, οι «ηθικοί καταναλωτές», παγκοσμίως, φαίνεται να αποτελούνται, κυρίως, από τις νεότερες ηλικιακές ομάδες, συνηθίζουν να συμβουλεύονται τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης για τις αγορές τους και δείχνουν έντονο ενδιαφέρον για περιβαλλοντικά και κοινωνικά θέματα. Ως «ηθικοί καταναλωτές» ορίζονται εκείνοι που δηλώνουν πρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον χρήματα για προϊόντα και υπηρεσίες, που προέρχονται από εταιρείες, που υλοποιούν κοινωνικά και περιβαλλοντικά προγράμματα. Επιπλέον, όπως προκύπτει από τα στοιχεία σε παγκόσμιο επίπεδο, ένας στους δύο καταναλωτές (46%) θεωρείται «ηθικός», αν και στην Ευρώπη μόλις το 32% των ερωτώμενων δηλώνει πως θα πλήρωνε περισσότερα για τα ηθικά προϊόντα.

 

Δεδομένης της αυξημένης σημασίας που αποκτά η «ηθική κατανάλωση» παγκοσμίως, ερωτάται η Επιτροπή:

 

  1. Παρακολουθεί την τάση των «ηθικών καταναλωτών»; έχει προβεί σε κάποια αντίστοιχη έρευνα;
  2. Υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία αναφορικά με το πώς η οικονομική ύφεση έχει επηρεάσει τα κριτήρια επιλογής και αγοράς προϊόντων τόσο σε επίπεδο Ε.Ε συνολικά όσο και ευρωζώνης;
  • Εάν ναι, επιβεβαιώνονται τα ανωτέρω στοιχεία; ποια είναι τα αποτελέσματα σε επίπεδο κρατών μελών και πώς αυτά διαμορφώνονται τα τελευταία χρόνια;
  • Εάν όχι, σχεδιάζει κάποια αντίστοιχη πρωτοβουλία προκειμένου να καταγραφεί σε επίπεδο κρατών μελών η εν λόγω τάση;

alt

 

 

Social Networks

Με ενδιαφέρει η γνώμη σας

Περιμένω τις απόψεις, προτάσεις, θέσεις σας σε θέματα που σας αφορούν. Είμαι στη διάθεσή σας να αναλάβω δράση για θέματα κοινού ενδιαφέροντος.

Υποβολή ερώτησης