Κώστας Πουπάκης

Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017 -

Ανάπτυξη καταναλωτικής συνείδησης στα παιδιά

E-mail Εκτύπωση

Όλοι συμφωνούμε ότι η ανάπτυξη καταναλωτικής συνείδησης από την παιδική ηλικία αποτελεί προϋπόθεση για τη διαμόρφωση σωστής καταναλωτικής συμπεριφοράς στους αυριανούς καταναλωτές. Πολύ περισσότερο όμως επιτρέπει στα παιδιά να είναι από πολύ νωρίς σε θέση να προστατεύουν τα οικονομικά, την υγεία και την ασφάλειά τους αλλά και να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους από τη στιγμή που αφενός ασκούν επιρροή στις επιλογές αγοράς των γονιών και αφετέρου συμμετέχουν σε συναλλακτικές πράξεις.

Βάσει των παραπάνω ερωτάται η Επιτροπή:
1. Υπάρχουν συγκριτικά στοιχεία από τα κράτη μέλη σχετικά με το μέσο μηνιαίο ποσό που παρέχεται από τους γονείς στα παιδιά ως διαθέσιμο εισόδημα και που αυτό διοχετεύεται (πχ. κατανάλωση ειδών διατροφής, αγορές μη διατροφικού χαρακτήρα πχ. κάρτα κινητού τηλεφώνου); Σε τι επίπεδα ανέρχεται εν γένει η αγοραστική δύναμη των παιδιών στην ΕΕ;
2. Υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία σχετικά με το επίπεδο αξιοποίησης ανά κράτος μέλος των παρεχομένων εργαλείων και εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών της Ε.Ε. όπως εκδόσεις, ενημερωτικές
3. εκστρατείες, Dolceta; Για παράδειγμα, υπάρχουν στοιχεία για το πόσα σχολεία από κάθε κράτος μέλος κάνουν χρήση του διδακτικού υλικού που παρέχει η «H γωνιά των εκπαιδευτικών» ή το Βιβλίο των Νέων;
4. Εκτός από τα παραπάνω ήδη επιτυχημένα προγράμματα, επεξεργάζεται νέες πρωτοβουλίες εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης για την ενίσχυση της προσπάθειας ανάπτυξης σωστής καταναλωτικής συνείδησης στα παιδιά τις οποίες θα μπορούν να αξιοποιήσουν γονείς και σχολεία;
 

Απάντηση στην ερώτηση

 

Social Networks

Με ενδιαφέρει η γνώμη σας

Περιμένω τις απόψεις, προτάσεις, θέσεις σας σε θέματα που σας αφορούν. Είμαι στη διάθεσή σας να αναλάβω δράση για θέματα κοινού ενδιαφέροντος.

Υποβολή ερώτησης